Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Komentari u vezi sa TV emisijom

U poslednje vreme dobijamo na e-mail puno pitanja i komentara u vezi TV emisije. Ovaj sajt nema nikakvu direktnu vezu sa ekipom koja realizuje TV emisiju, ali mislimo da bi ipak bilo zanimljivo da se takvi komentari vide ovde javno na sajtu umesto da "trunu" u našem mailbox-u.

Dakle, sve sto imate da kažete u vezi TV emisije možete pisati ovde.

Postavio Supervizor, 20.01.2010.

Komentari

ajde nekako da stupimo u kontakt sa organizatorima da lista bude ako ne vise onda preporuka za ucestvovanje u kvizu mislim da bi onda i manje prevaranata bilo jer sumnjam da bi neko zeleo da se bruka pred milion ljudi
- Gale Djordjevic 2010-01-21

Ne bih se mnogo pouzdao u taj rezon :-) - Vlada T 2010-01-21

pa evo i danas nula na deset puta pedeset plus devet prlus četiri, problem se uvek javlja kod slanja rezultata na server kad ja završim igru i ne potvrdim odmah rezultat, već nakon pola minuta i više, a zar je to smetnja?????? - Горан Милић 2010-01-22

Gorane, nije nam ovo bas najjasnije. Kada napisete formulu, treba da kliknete na dugme KRAJ. Ne treba da cekate da vreme istekne. - Supervizor 2010-01-22

@Goran: Sem toga, ne vidimo kakve veze Vas komenar ima sa TV emisijom. Dalji komentari koji nisu u vezi TV emisije ce biti brisani iz ovog dela sajta. Postoji dovoljno drugih tema gde mozete dodavati komentare, ova je iskljucivo za TV emisiju. - Supervizor 2010-01-22

supervizore proglasavamo te za naseg predstavnika posalji mail na adresu slagalice verovatno i neznaju da postoji igra slicna njihovoj emisiji, sigurno ce im se dopasti ideja da recimo jedan ciklus bude sa igracima iz ove igre, naravno zavisi i od tebe koliko ces da nas pohvalis
- Gale Djordjevic 2010-01-22

Iskustveno, predlažem da se RTS ustupi način igranja igara Slagalica, Moj broj, Ko zna zna i Asocijacije, jer je to kod njih veoma loše zbog toga što se dešava ubacivanje slova koja nisu u izabranoj kombinaciji, pogrešno postavljanje jednačine, isti broj bodova bez obzira na razliku do zadatog broja, psredovanje voditeljke u igri Ko zna zna i Asocijacije, nerazgovetno biranje polja B i V kolone Asocijacija, greške u čitanju pojmova u poljima itd.... - momir56 2010-01-22

Sve je to lepo, a ja iz iskustva kazem da se to nece desiti nikad. I ja sam predlagao, kao i vecina takmicara koji su ucestvovali u Slagalici pretpostavljam, izmene u igrama ( moje ideje su konkretno bile uvodjenje dva sata, po jedan za svakog takmicara u asocijacijama, smanjen broj bodova u prvoj igri, modifikovano bodovanje za Moj broj isl ), ali RTS je misljenja da njihov sistem funkcionise, i dok god bude tako, nista se nece menjati. - Kalimist 2010-01-22

Najgluplje je što takmičar koji je prvi u igri Moj broj ne može da zaustavi vreme čim nađe tačan broj već mora da čeka ili da protivnik nađe tačan broj ili da istekne vreme. A za stavljanje zagrada gde su apsolutno nepotrebne bih uveo kaznene poene. Matematika osnovne škole i pravo prvenstva među računskim operacijama... - Stanko 2010-01-23

Похваљујем екипе које стоје и иза ТВ Слагалице и иза ове Слагалице на интернету. Посао који обављате свакодневно сигурно није лак, али ви то добро чините. А онај ко пуно ради, деси му се и да погреши. Желела бих да Вам укажем на грешку која Вам се поткрала у наслову ове дискусије. Сигурно Вам је сад већ јасно зашто пишем - не каже се "у вези ТВ емисије", него "у вези са ТВ емисијом".Поздрав
- Dusica Tesic 2010-01-23

Pitanje lično za Milku Canić: kako je moguće da ste priznali odgovor na igri sa slovima, gde je tamičar rekao da je sklopio reč : POjasniti !!! Ta reč ne postoji nigde u rečnicima, sem u komunakciji na ulici i tv-studijima. - Tine 2010-01-23

Сматрам да пуно тога може да се побољша у ТВ издању слагалице, али Милку Цанић не бих мењао ни под тачком разно. Учествовао сам у ТВ квизу и на лицу места сам се уверио да је жена скроз објективна и оперисана од сујете. Кад год није сигурна - консултује речник, енциклопедије, Интернет... О конкретним предлозима за измене у ТВ Слагалици ћу у следећем посту, да овај не би био предугачак. - Cyber 2010-01-25

Milka Caniž je sasvim OK, ali je pod patronatom ONIH iz MRAKA (režije), jer i kad ona odreaguje, ONI priznaju osporavane odgovore i protežiraju SVOJE takmičare,,, - momir56 2010-01-25

iz pouzdanih izvora sam cuo da se rts buni zbog postojanja ovog odlicnog sajta.nadam se da nece praviti probleme.a sto se milke canic tice mene je uspela poprilicno da iznervira kada sam bio u kvizu ali se slazem da dobro radi svoj posao - IvkeBG 2010-01-26

kako da se prijavim za tv-slagalicu? - majka 2010-01-28

odes na sajt rts-a i tamo nadjes kviz i imas prijavu za kviz.odigras par igara i onda ti preostaje da cekas da te pozovu - IvkeBG 2010-01-29

@majka: na sajtu RTS-a pise da mozete da im pisete na e-mail slagalica@mail.com. Istu informaciju mozete videti i na kraju svake TV emisije. - Supervizor 2010-01-29

da li je supervizor uvazio moje predloge (gore navedene) i kontaktirao organizatore slagalice ,mislim da treba da znaju za nas,siguran sam da igraci iz prvih sto su bolji od vecine igraca koje gledamo trenutno. - Gale Djordjevic 2010-01-29

@Gale: jos ih nismo kontaktirali. Nesto nam govori da im je mailbox zatrpan i da verovatno ne bi dobili odgovor. - Supervizor 2010-01-29

sinisa nisi procitao moj predhodni komentar , ideja je bila da se napravi ciklus sa igracima iz ove slagalice a ako mislis da je jednostavno prijaviti se za emisiju probaj ja sam uporan vec duze vreme i nista... - Gale Djordjevic 2010-01-29

ljudi ja sam se za kviz prijavio jos u oktobru i ne mogu da verujem da mi jos tada nisu poslali neki mejl tipa "Vasa prijava je prihvacena, bicete pozvani bla bla"....nego nista! I sto je najgore, plasim se da me nece ni pozvati :/ napisao sam u "zanimanje" - ucenik srednje skole (sto i jesam)...sta mislite, ima li to veze? - Bane93 2010-01-31

Moram da se pohvalim da sam u večerašnjoj emisiji u prvoj igri pronašao reč od 12 slova: RAZMRZNUTOST! Nadam se da bi je Milka prihvatila.
Potpuno se slažem sa Navrasom da je bodovanje u prvoj igri nesrazmerno. Trebalo bi: ili davati po jedan bod za svako slovo ili bodovati ispravne reči oba takmičara. Ovako se često dešava (a i meni nekoliko puta) da jedan takmičar povede sa 45 - 50 prema 0 a to je posle vrlo teško dostići!
- jagodinsky 2010-01-31

kao ucesnik slagalice znam da se za ciklus koji je trenutno u toku prijavilo preko 400 ljudi(njima treba oko 50) tako da nije cudo sto mnogi nisu pozvani, a moj savet je da probate sa prijavama iz novina a ne sa neta, cini mi se da te vise uzimaju u obzir! - mjaguar 2010-02-01

Oo je kviz koji mi se najvise svidja.Podrzavam predlog kolega da igraju igraci koji su se ovde najbolje pokazali.Vidim da ima exyra pametnih i brzih igraca.Sve najbolje osnivacima sajta.Nastavljam da uzivam u ovoj fantasticnoj igri. - milorads 2010-02-01

Ovaj Vladimir, koji je danas 5. put pobedio je dobar! Kaže KARA umesto KARO... :D - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-02-02

@Bane93-svakako da u obzir uzimaju i godine starosti, vidiš valjda po dosadašnjim takmičarima u ovom ciklusu... - momir56 2010-02-02

Nema potrebe, potpuno ti verujem! - jagodinsky 2010-02-04

samo bih skrenuo paznju na pitanje danas : po cemu je neandertalac dobio ime ? tacan odgovor je Ime je dobio po dolini Neander u Nemačkoj, gde su pronađeni njegovi ostaci
a dolina nije ni u ponudjenim odgovorima , vec je kao tacan odgovor reka .. pa bih molio da se to sredi malo pozz :) - laki_7 2010-02-05

U jucerasnjoj emisiji, kompjuter je u prvoj slagalici imao rec RAZREDJIVAC, a da slovo DJ uopste nije bilo u ponudi... - Milanka Mudreša Negić 2010-02-06

sad sam bas igrao asociacije ovde i ukucam poradjanje nije i na kraju konacno je porodjaj - Petar Savic 2010-02-07

sad sam bas igrao asociacije ovde i ukucam poradjanje nije i na kraju konacno je porodjaj - Petar Savic 2010-02-07

@Petar, znate li otprilike da nam kazete koji je datum u pitanju pa da ispravimo. - Supervizor 2010-02-07

sto ne ubacite igru nije nego ?? ili na taj fazon nesto ? - cassper 2010-02-08

@cassper: zato sto nam se ta igra ne svidja ;) - Supervizor 2010-02-09

jako sam zadovoljna sto imamo mogucnost i mi sto se sa sobom takmicimo i igramo , da se na miru igramo, zahvaljujuci net slagalici, ali mi `fali` jos po neka u toku dana /Veca - Wily 2010-02-12

emisija je sjajna , pa valjda zato i mi igramo ovu nasu igru, nivo je ljudski zadovoljavajuci, Molim vas ne pretvarajte je u polaganje ispita na recimo matematickom fakultetu, putem testa. - Vejka vestica 2010-02-12

IMAM JEDAN PREDLOG ZA KOJI MISLIM DA BI BIO DOBAR: U IGRI "SLAGALICA" BI BILO BOLJE KADA BI SE ZA REC KOJA JE ISTA ILI BOLJA OD KOMPJUTEROVE DAVALI BONUS POENI! Primer (bas kao u TV Slagalici) : za rec koja je ista kao kompjuterova - 5 poena bonusa, za rec koja je razlicita od kompjuterove, a ima isto slova - 10 poena bonusa, i za rec koja ima vise slova od kompjuterove - 15 poena bonusa. HVALA! - Milan Novakovic 2010-02-12

Ja sam učestvovala u tv emisiji. Da li ima još nekog među vama ko se pojavljivao? - Nevenica lepotica 2010-02-13

@Milan: ideja je vec predlozena ranije. Problem je sto, za razliku od TV emisije, nakon odigravanja i "pronalazenja" nove reci mi istu dodajemo u recnik i nakon toga to postaje i "kompjuterova" rec. Ne zelimo da neki takmicari dobiju vise poena samo zato sto su odigrali igru ranije od ostalih. - Supervizor 2010-02-13

Moje je misljenje da su bonus bodovi koji se dodeljuju u prvoj igri najgora moguca stvar. Ovde su skoro sve igre izjednacene po broju bodova koji se moze dobiti, dok je na TV-u "Slagalica" najvaznija igra, koja nosi vise bodova od sledece tri igre zajedno, i onaj ko uzme protivniku rec je 90% pobednik partije. Stoga molim da ne menjate nista po pitanju bodovanja, trenutni balans izmedju igara je po mom misljenju idealan. @ Milijana: Ima, i to dosta, koliko sam video. - Kalimist 2010-02-13

*Miljana, ne Milijana, izvinjavam se:) - Kalimist 2010-02-13

Ovako:
1. Spojnice IZBACITE, a VRATITE 5x5 (najbolja igra)!!!
2. Ko zna, zna - Tacan odgovor 5 bodova, Netacan odgovor -2 boda
3. Slagalica-svako slovo vredi 2 boda i to je to
4. Asocijacije- smanjite broj bodova (nije realno) - Status Seeker 2010-02-13

molim vas neka mi neko napise koje je resenje danasnje slagalice,gde je jedno od resenja bio sport,zakon - bilja032 2010-02-15

Meni je danas (sedamnaestog februara) pukao server prilikom slanja uspešno rešene asocijacije i ostala sam bez poena!!! Molim da se to reši jer mi se to ne dešava prvi put. - Nevenica lepotica 2010-02-17

@Status Seeker Zvuci mi poznato ova igra 5 puta 5... Kako se bese igra? - Fellow 2010-02-17

vec godinama pomno pratim slagalicu na tv-u.Mislim da su oni sto sprovode tu igru zapali u stvaralacku krizu. U poslednje vreme im se dogadjaju evidentni propusti.Npr.,daju svoju rec od slova koje nemaju u ponudi.Drugo,bitnije,evidentno je da favorizuju pojedine takmicare.Nedavno su onom vranjancu,sto je bio direktor u "Jumku" tako namestili asocijaciju da se iz aviona videlo.Cini se da se covek prezivao Janjic ili Jevtic u jednoj od cetvrtfinalnih emisija ovog poslednjeg ciklusa.Unapred tvrdim da ce on osvojiti ovaj ciklus acovek je osrednjeg znanja. Neka Tijanicevi puleni razmisle malo o tome! - KONEKCIJA 2010-02-17

Ja sam pre nekoliko godina predložio da se za istu ili dužu reč uvede bonus. i da se za pogrešan odgovor u "Ko zna, zna" oduzimaju bodovi. Ostale predloge nisu usvojili, a sad (ovde sam tek nekoliko dana) vidim da i vi predlažete isto to. Da kompjuter prikaže svoje rešenje, što bi bilo zanimljivo i takmičarima i gledaocima. Drugo, da u asocijacijam takmičari misle na svoje vreme kao u šahu. Ptredlagao sam i novu igru "Ko je, šta je" u kojoj bi se prikazivale fotografije poznatih ličnosti ili zdanja, pa ko prvi pogodi. - Matorac 2010-02-18

@Shef: posto je supervizor zamolio da preusmerimo temu na ovaj sektor - Danijela je magistar istorije umetnosti, i licno sam se uverio da ne samo da se jako dobro razume u svoj fah, nego i u ostale sfere, i sto je najvaznije, ima stav i ume da razmislja. Osim toga, posao joj je da opusti takmicare i bude spontana, sto radi jako dobro, bar je tako bilo sa mnom. Sto se tice Milke, njen posao je da ispravlja greske, i koliko sam video, jako je fokusirana na to, doduse ponekad i previse, trazeci dlaku u jajetu, tipa korektan akcenat kod izgovora naziva sela iz Nove Gvineje. S tog aspekta, dok radi svoj posao kako treba, meni ne smeta. Znam da tu ima jos faktora koje treba uzeti u obzir, ali misljenja sam da oni i nisu toliko bitni. @Kefalo: na kraju mozda i gresim po pitanju Milke Canic, ali pomenuti novinar ( kako se sam deklarise ) i nesto kao sto su navedene novine treba jos mnogo da "porastu" da bi dali sebi za pravo da cackaju instituciju kakva je Slagalica. - Kalimist 2010-02-25

.Slazem se sa Navrasom,jedino sto ne mogu reci da sam licno ucestvovao u Slagalici(mozda se desi cudo,pa odgovore na aplikacije,ali to vec nije tema).Jasno je da gospodja Canic sasvim profesionalno radi svoj posao,i to je jedina stvar koja je bitna i koju treba ocenjivati,a to sad da li nekoga iritira njena pojava ili ne,je sasvim druga prica i ne znam koliko pravo imaju osobe sa zanimljivim vokabularom uopste da pokrecu takvo pitanje.Ne razumem sta je toliko frustrirajuce kod tog famoznog "dobro vece",nije valjda da ocekujete neke mudrosti ili neke specijalne vidove pozdrava...Sto se tice voditeljke,svima se desavaju lapsusi,koliko znam svi smo mi ljudi i pravimo greske,svidjalo se to nekome ili ne. - Aleksandar Tot 2010-02-25

Ako ne bude bilo Milke Canic ko ce biti supervizor? Ne razumem sto ikome smeta... - tijana 2010-02-26

Milka Canic je legenda i obrazovana zena za razliku od pomenutog, vrljavog, kvazi-novinara. - imagine 2010-02-26

Данијела је одлична водитељка а грешке које прави произилазе из неразумног инсистирања на акцентовању речи на првом слогу. Не познајем никога ко каже АЛександра, ЈУгославија. На свим ТЕлевизијама форсирају тај новоговор. Осим тога Милка Цанић често не признаје туђице са објашњењем да је потребно да чувамо и негујемо свој језик и ту је у праву али онда нека она буде надзорник а не супервизор. - pastacu 2010-02-26

@Aleksandar Tot,@Navras,prvi put sam u Slagalici ucestvovao '98.,i kad uporedim to iskustvo sa proslogodisnjim - traziti zamerku M.Canic i D.Pantic je zaista trazenje dlake u jajetu..A tek uporedjivati njih sa nekim kvazi-novinarcicem ciji je domet kolumna u Scandalu,ah,pa to je potpuno neumesno.. - NebojsaJevtovic 2010-02-26

igra asocijacije je obicno prelaka dok su npr spojnice preteske - dusann 2010-02-26

Najveća zamerka na TV emisiju su voditeljke, naročito Danijela Pantić. Juče npr. žena reče Gnjadsk i ostade živa. I ajde da je to jedina greška, nego u svakoj emisiji po pravilu pogrešno akcentuje nekoliko reči, oduševljava se kad god neko pogodi rešenje u igri "Skočko", jer je za nju ta igra po svoj prilici još uvek misterija. Jednostavno, sramota za takav kviz da ima tako neobrazovane i intelektualno upitne voditeljke. - Filip Blagojevic 2010-02-27

Не само Гњадск, као прекјуче, него и нека друга имена изговара тако да се види да никад чула. А Гдањск није нека селендра у Малезији. - Matorac 2010-02-28

Lako je kritikovati ako niste bili tamo. Zamislite sebe da morate stalno biti različito obučeni, očešljani, raspoloženi, duhoviti, pametni i bezgrešni 1000 dana za redom! A to je nepune 3 godine! Ako imate neke nove ideje slobodno ih iznesite, pretpostavljam da ovo čita i neko iz redakcije TV slagalice! - jagodinsky 2010-02-28

Све је то лепо, али то јој је посао. Акценти су понекад проблем. Данас је требало неке битке и бојеве спојити са годинама када су се одиграли. На Чегру, на Мишару... Поред осталих и битка код Варварина. Данаијела је то акцентовала на првом "а", као да се радило о Конановој кафани "Код варварина". Погледајте сутра репризу. - Matorac 2010-03-02

Zar je to greška...Kako biste akcentovali Varvarin u nominativu? - Vlada T 2010-03-02

VarvArin, ako misliš na onaj gradić nedaleko od Kruševca. Tamo ga akcentuju VarvarIn. Sve samo ne VArvarin. Kao Konan. - Matorac 2010-03-02

matorac slazem se sa tobom neke reci moraju da imaju akcenat onakav kakav se koristi u regionu gde su nastale. Pored toga mene je profesorka svojevremeno ucila da akcenat nemoze biti pogresan ako dolazi iz naroda, zato se najezim kada cujem VArvarin, MOrava...... - Gale Djordjevic 2010-03-03

A je l' se naježite kad kažu biOskop, teLEvizor, itd.
A za Moravu, nećemo valjda svi da govorimo MoRAva?
Oni što žive u Zrenjaninu kažu Zreenjanin, to je njihov lokalni izgovor...
A Varvarin je po svoj prilici dobio ime po nekom varvarskom postupku, pa ne vidim da je greška naglasiti pvi slog. Iz naroda često dolaze i 3 padeža umesto 7, pa je greška. - Vlada T 2010-03-03

Не може град Варварин да звучи као да је у питању припадник неког варварског племена. Изговара се као маргарин, а у локалу, у околини Крушевца, као ВарварИн. - Matorac 2010-03-04

Zna li neko sto su otpustili Natasu Neskovic sa mesta voditelja?Ili je mozda sama otisla da ne gresim dusu.Ona je,po meni,odlicno obavljala svoj posao. - Mikser 2010-03-06

Je mogu nešto da vas pitam, malčice je off-topic, ali opet u vezi je i sa TV Slagalicom i sa ovom Slagalicom. Svađam se sa drugom oko sledeće stvari. Ja tvrdim da je u igri "Slagalica" unapred definisan neki pojam, da ustvari takmičari svojim STOP, STOP, STOP, ne otkrivaju zaista neko slovo, već da su ta slova unapred definisana, kao i pojam. On tvrdi da slova koja su dobijena su zaista zaustavljena od strane takmičara te da neki kompjuter kasnije sastavi najdužu reč. Dakle, ja tvrdim da je ta najduža reč unapred definisana, a ne da to na kraju sastavi neki tamo kompjuter. Hvala unapred - Ulpius 2010-03-07

@Ulpius: najduza rec je unapred odredjena, takmicari ne uticu na izbor slova. @Mikser: i mene je isto interesovalo, rekli su mi da je sama otisla iz Slagalice, a trenutno radi neke druge emisije, takodje na RTS. - Kalimist 2010-03-07

Pa ako je tako sto onda takmicari odmah ne dobiju slova a ne kao govore stop dvanaest puta?Ovo nisam znao ali mi je skroz nelogicno. - Mikser 2010-03-07

... Zato sto su na pocetku Slagalice zaista nasumicno birana slova, pa su desetke i jedanaestice bile retkost... ako me secanje dobro sluzi... Ovo sada mi je prilicno kretenski... Znas da postoji 10+ rec, pa jos oni bonus poeni... Do pre nekoliko godina nije svako slovo imalo istu tezinu, tj. vise poena su vredeli ž, nj, š, nego a, e, o. - Цане Вукић 2010-03-07

Za slova sam sto posto siguran, jer mi se jednom desilo da snimanje prve igre, zbog raznoraznih razloga, bude prekinuto cetiri puta zaredom. Sva cetiri puta prvih pet slova je bilo identicno. - Kalimist 2010-03-07

Da ,da reci su "napakovane",ako je desetka u pitanju,recimo,ostala dva slova se ubacuju kao slucajno a ostalih deset je montirano..Nekada davno ,kad sam ja bio na slagalici,u igri reci bio je i skocko,tj dzoker koji je zamenjivao bilo koje slovo a kao sto petar_m rece i slabije frekventna slova su vise vredela i 100% nije bila "napakovana rec".Eh bese nekad :) - aga-car 2010-03-08

xaxa,najjaci su ovi sto imaju po dva registrovana nika..udju sa jednim,odigraju,vide koja su resenja,pa onda udju sa drugim i KAO sve rese..smesni ste bre vi koji svaki dan imate maximum poena:::)))) - vladanperisic 2010-03-08

Nekoliko puta se desilo da u igri slagalica kompjuter ispise rec sa slovima koja ne postoje i tako je on kao pametan pa ima rec od 10, 11 ili 12 slova. Znam da to ne utice za broj poena takmicara ali nije u redu da nas rezija folira.
Jazz. - bibita 2010-03-14

Moram da prokomentarisem momka koji vec par dana pobedjuje u tv kvizu.Momak se zove Marko(nosi sal tako da ko prati kviz zna ko je u pitanju) i pobedjuje vec 4,5 dana za redom a covek je blago receno najgori takmicar koji je vezao nekoliko pobeda u istoriji kviza..U ovom ciklusu izgleda namerno dovode nikad slabije takmicare,nije mi jasno zasto!!Decko ne moze da sastavi rec duzu od 5,6 slova,ne moze da nadje neki jednostavan broj,ne zna da igra skocka....Dal je moguce da mu namestaju slabije takmicare,ne mogu da verujem da lik prolazi vec danima sa onakvim znanjem!!! - mladenbg 2010-03-17

Grešiš sinak, ovaj, silno grešiš: Marko Tasić nikako nije loš takmičar usprkos činjenici da viče „stoj“ umesto „stop“! I meni je izgledao malo čudno u početku onako šaren ali je pokazao sasvim solidno znanje i snalaženje za jednog umetnika! - jagodinsky 2010-03-19

@jagodinsky: tacno jagodinski. Decko je imao svoj sistem za skocka i uglavnom ga je resavao. Pokazao je jako dobro znanje u ko zna zna i asocijacijama i zbog toga uglavnom i pobedjivao. A svim kriticarima iz fotelje predlazem da sednu u stolicu pa da vide da uopste nije isto slagati slova i brojeve od kuce i pred kamerama. - Carl Hanratty 2010-03-19

Вечерас сам чуо невиђену бесмислицу. Питање је било: "Како се зове запаљење желудачне киселине?"
А у асоцијацијама Марија рече да је "река" (коначно решење) врста романа (решење колоне Б) у наставцима. Никад чуо, иако имам већ више од 60 година. - Matorac 2010-03-21

Koliko ja znam, gastritis je zapaljenje zeludacne sluznice. Medicina jos uvek ne poznaje entitet "zapaljenja zeludacnog soka". - Zorana Arizanović 2010-03-21

Znači nisam jedini koji je primetio taj „biser“! Čudi me da Milka nije intervenisala. - jagodinsky 2010-03-22

Да ли се може учествовати у слагалици иако ниси пунолетан?
- Savo M 2010-04-01

Predlazem sledeca poboljsanja kviza: 1.izvrsite testiranje takmucara 2.izbacite nulu iz zadatog broja 3.u igri "ko zna zna"prekinite citanje pitanja cim neko pritisne taster. - mjuricks 2010-04-03

Danijela: koja je Vaša reč?
Takmičar: postepeno.
Danijela: žao mi je, ne možemo priznati vašu reč, nemate tri "o" u ponudi.
:rolleyes: - Stanko 2010-04-15

Не знам зашто дозвољавају водитељки Марији да сваки пут измишља нешто ново, обично глупости, пре него што представи Милку Цанић. Данијела то не ради. - Matorac 2010-04-23

Код игре "Скочко" Марија би морала да ћути, као Данијела. И такмичар и ми видимо шта је погодио, она ту само смета. - Matorac 2010-04-23

Koliko godina je potrebno za ucesce u emisiji - MILAN 1997 2010-05-16

Mozda bi bilo dobro da se organizuje jedan ciklus za decu - MILAN 1997 2010-05-16

Zasto se povremeno ne ubaci neka nova igra - MILAN 1997 2010-05-17

Kako da se prijavim za TV slagalicu, a da dobijem bar povratni odgovor?
Nekoliko puta sam slao popunjen test prijava na adresu TV slagalicaali a nikada nisam dobio nikakv odgovor. - Mirza Resmija 2010-10-05

Iskreno, ne svidja mi se kako se Danijela ponasa u poslednje vreme, kao da umire od dosade, jedva ceka da snimi epizodu i kao da se naljuti na takmicare kada nemaju pojma. Posteno, ponekad se zapitam kako se neki od takmicara uopste kvalifikuju za kviz! - Jelena Djordjevic 2010-10-23

kako da stavim znak = kad igram moj broj?
- Zlatko Najdeski 2012-01-15

@Zlatko: ne stavlja se znak jednakosti, samo se odabere opcija KRAJ. - Supervizor 2012-01-15

U vecerasnjoj slagalici( 10.06.2013) voditeljka ne prvi put ne zna pravilno izgovoriti neku rijec i upotrebi totalno pogresan akcenat tj. dokciju.
Prslusajte kako je izgovorila rijec " teme".Po njeno izgovoru svako bi zakljuco da se radi o temi ili temama npr. neke emisije pisanog rada ili slicno i niko ne bi zakljuco da se radi o temenu npr. trougla ili nekog geometrijskog tijela.Kad cete vec jednom ukloniti polupismene voditeljke!
Vukasin - vbestic 2013-06-10

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0142 sec.

Copyright © 2024